Polityka prywatności

 

Niniejsza Polityka stanowi podstawową informację o celach, sposobach przetwarzania oraz

bezpieczeństwie Twoich danych osobowych, jako użytkownika strony: technikumkamperowe.pl (zwanej dalej Stroną). Zapoznając się z Polityką prywatności dowiesz się kto jest administratorem

Twoich danych osobowych, jakie dane osobowe są przez Stronę zbierane, w jakich celach są

wykorzystywane oraz jak są chronione.

 

§1. Informacje podstawowe.

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest:

Właściciel platformy szkoleniowej technikumkamperowe.pl

Adres pocztowy: woj. MAZOWIECKIE, Warszwska 258, 05-092 Łomianki.

 

2. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem:

1) poczty e-mail: artur@technikumkamperowe.pl

 

§2. Zasady przetwarzania danych.

1. Administrator przetwarza dane osobowe z poszanowaniem następujących zasad:

1) w oparciu o podstawę prawną i zgodnie z prawem (legalizm);

2) rzetelnie i uczciwie (rzetelność);

3) w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą (transparentność);

4) w konkretnych celach i nie „na zapas” (minimalizacja);

5) nie więcej niż potrzeba (adekwatność);

6) z dbałością o prawidłowość danych (prawidłowość);

7) nie dłużej niż potrzeba (czasowość);

8) zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo danych (bezpieczeństwo).

 

§3. Cele, podstawy prawne i zakres przetwarzania danych.

1. Twoje dane będziemy przetwarzać:

1) w celach kontaktowych, aby udzielić ci odpowiedzi na Twoją wiadomość przesłaną

nam bezpośrednio drogą e-mailową lub za pośrednictwem formularza na podstawie

realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora związanego z koniecznością

udzielenia Ci odpowiedzi.

2) w celach statystycznych, analitycznych oraz monitorowania ruchu na Stronie przy

użyciu plików cookies na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu

Administratora związanego z prawidłowym działaniem i funkcjonowaniem Strony oraz

prowadzeniem analizy ruchu na stronie.

2. Przetwarzamy Twoje dane w zakresie:

 

1) jeśli prześlesz nam wiadomość e-mail to będziemy przetwarzać dane, które będą w

niej zawarte. Przekazanie nam danych w e-mailu następuje dobrowolnie. W każdym

czasie możesz zwrócić się do nas z prośbą o usunięcie tych danych.

2) pozostałe dane, które Administrator przetwarza to adres IP i inne dane zapisywane w

plikach cookies, które służą Administratorowi do analizy korzystania przez Ciebie i

innych użytkowników Strony. Przetwarzanie danych w tym zakresie może zostać

wstrzymane po złożeniu przez Ciebie sprzeciwu.

 

§4. Odbiorcy danych oraz zamiar przekazywania danych do Państwa spoza EOG lub organizacji międzynarodowej.

1. Odbiorcą Państwa danych osobowych jest podmiot dostarczający oprogramowanie do

analizy ruchu na naszej stronie (Google Analytics);

2. Państwa dane osobowe Administrator może przekazywać organom państwowym lub

innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania

ciążących na nas obowiązków (Urząd Skarbowy, ZUS, GIODO, Policja, prokuratura,

Prezes UOKiK – jeżeli się o to zwrócą do Administratora);

 

§5. Termin przechowywania danych.

Nie jesteśmy w stanie ustalić przez jaki okres przetwarzać będziemy Twoje dane osobowe.

Jeśli przekazałeś nam swoje dane w formularzu lub wiadomości e-mail w celach kontaktowych

to Twoje dane będziemy przetwarzać do momentu złożenia przez Ciebie żądania usunięcia

tych danych lub sprzeciwu wobec przetwarzania, ale również w przypadku, w którym uznamy,

że zrealizowaliśmy prawnie uzasadniony interes Administratora.

 

§6. Prawa użytkowników.

1. W związku z przetwarzaniem Twoich danych przysługują Ci następujące prawa:

1) dostępu do treści swoich danych oraz

2) prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,

3) prawo do przenoszenia danych,

4) prawo wniesienia sprzeciwu,

5) prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie i w dowolnej

formie, chyba że przetwarzanie Państwa danych odbywa się w celu wykonywania

umowy przez Administratora, w celu wywiązania się przez Administratora z

obowiązków prawnych względem instytucji państwowych lub w celu realizacji prawnie

uzasadnionych interesów Administratora.

2. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na

adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

3. Więcej informacji w przedmiocie ochrony danych osobowych mogą Państwo otrzymać na

stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: www.uodo.gov.pl

 

§ 7 Uzyskiwanie dostępu i aktualizacja danych osobowych, reklamacje.

Zgodnie z art. 15 RODO mają Państwo prawo uzyskania od Administratora danych osobowych

informacji czy Twoje dane osobowe są przetwarzane. Jeżeli Administrator przetwarza Twoje

dane osobowe, wówczas masz prawo do:

a) dostępu do danych osobowych;

b) uzyskania informacji o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych

osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym

okresie przechowywania Twoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o

prawach przysługujących Państwu na podstawie RODO oraz o prawie wniesienia skargi

do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu

decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z

przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;

c) uzyskania kopii swoich danych osobowych.

Ponadto, możesz poprosić o skorygowanie danych osobowych (art. 16 RODO), usunięcie

danych osobowych (art. 17 RODO), wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych

(art. 21 RODO) oraz, o ile jest to technicznie wykonalne, poprosić o przekazanie

udostępnionych danych osobowych innej organizacji (art. 20 RODO).

W związku z prawem do bycia zapomnianym, Administrator dokona aktualizacji lub usunięcia

Twoich danych, chyba że ma prawny obowiązek ich zachowania do celów prowadzenia

działalności lub zachowania zgodności z prawem. W niektórych przypadkach masz prawo

żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO). Możesz również

skontaktować się z Administratorem w przypadku zastrzeżeń co do sposobu gromadzenia,

przechowywania lub korzystania z danych osobowych.

Administrator stara się niezwłocznie rozpatrywać wszelkie żądania dotyczące w/w operacji na

danych osobowych, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od chwili otrzymania żądania. Z

uwagi na skomplikowany charakter żądania Administrator ma prawo rozpatrzyć Twoje

żądanie w terminie przekraczającym 30 dni, o czym wcześniej poinformuje.

Administrator dąży do ostatecznego rozpatrywania skarg, ale jeśli będziesz nadal

niezadowoleni z uzyskanej odpowiedzi, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego

zajmującego się ochrona danych osobowych lokalnego organu ochrony danych. W Polsce

organem nadzorczym w rozumieniu RODO jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

który z dniem 25 maja 2018 r. zastąpił GIODO.

 

§8. Pliki cookies.

1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki

tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym, czyli Twoim komputerze,

laptopie lub smartfonie, w zależności jakiego urządzenia używasz do oglądania Strony.

Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas

przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Sam możesz

zadecydować o formie wykorzystania cookies – ustawienia te są dostępne w każdej

przeglądarce internetowej.

2. Pliki cookies służą przede wszystkim twojej wygodzie – dzięki ich użyciu, znacznie skraca

się czas ładowania strony podczas kolejnych odwiedzin.

3. Cechy plików cookies:

1) dostosowują zawartość stron internetowych serwisu do Użytkownika. Optymalizują

poruszanie Użytkownika na stronie, w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać

urządzenie, za pomocą, którego wyświetlana jest strona i tak ustawić jej parametry,

by nawigacja nie sprawiała problemów i zoptymalizowana pod względem

indywidualnych potrzeb Użytkownika.

2) pozwalają wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do Twoich indywidualnych

potrzeb;

3) tworzą statystyki, dzięki którym Administrator wie, które treści cieszą się

zainteresowaniem Użytkowników. Pozwala to na ciągłe ulepszanie strony i taką

konstrukcję treści, która będzie odpowiadała osobom odwiedzającym stronę.

4) pozwalają na wielokrotne wykorzystanie opcji logowania przez Użytkownika, co jest

dla Ciebie dużo wygodniejsze, gdyż podczas przemieszczania się po stronie i

wielokrotnych odwiedzin nie jesteś zmuszony do każdorazowego wpisywania loginu i

hasła.

4. W ramach Strony stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session

cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi,

które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania,

opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki

internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym

Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich

usunięcia przez Użytkownika.

5. Użytkownik może w każdym momencie usunąć pliki cookies.

6. Wprowadzone przez użytkownika ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć

na niektóre funkcjonalności Strony, znacznie utrudniając swobodne korzystanie ze

wszystkich jego opcji.

7. Pliki cookies są zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika i wykorzystywane

mogą być również przez współpracujących z operatorem Strony reklamodawców oraz

innych partnerów. Użytkownik jednakże w każdej chwili może je usunąć.

8. Więcej szczegółowych informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem

http://wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

 

9. Jeżeli masz wątpliwości, co do ustawień plików cookies, skontaktuj się z operatorem

swojej przeglądarki internetowej.

10. Jeżeli nie zgadzasz się na wykorzystywanie cookies przez Stronę, opuść ją lub aktywuj

odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce internetowej.