Polityka prywatności
Niniejsza Polityka stanowi podstawową informację o celach, sposobach przetwarzania oraz
bezpieczeństwie Twoich danych osobowych, jako użytkownika strony: technikumkamperowe.pl (zwanej dalej Stroną). Zapoznając się z Polityką prywatności dowiesz się kto jest administratorem
Twoich danych osobowych, jakie dane osobowe są przez Stronę zbierane, w jakich celach są
wykorzystywane oraz jak są chronione.
§1. Informacje podstawowe.
- Administratorem Twoich danych osobowych jest:
Właściciel platformy szkoleniowej technikumkamperowe.pl
Adres pocztowy: woj. MAZOWIECKIE, Warszwska 258, 05-092 Łomianki.
2. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem:
1) poczty e-mail: artur@technikumkamperowe.pl
§2. Zasady przetwarzania danych.
1. Administrator przetwarza dane osobowe z poszanowaniem następujących zasad:
1) w oparciu o podstawę prawną i zgodnie z prawem (legalizm);
2) rzetelnie i uczciwie (rzetelność);
3) w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą (transparentność);
4) w konkretnych celach i nie „na zapas” (minimalizacja);
5) nie więcej niż potrzeba (adekwatność);
6) z dbałością o prawidłowość danych (prawidłowość);
7) nie dłużej niż potrzeba (czasowość);
8) zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo danych (bezpieczeństwo).
§3. Cele, podstawy prawne i zakres przetwarzania danych.
1. Twoje dane będziemy przetwarzać:
1) w celach kontaktowych, aby udzielić ci odpowiedzi na Twoją wiadomość przesłaną
nam bezpośrednio drogą e-mailową lub za pośrednictwem formularza na podstawie
realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora związanego z koniecznością
udzielenia Ci odpowiedzi.
2) w celach statystycznych, analitycznych oraz monitorowania ruchu na Stronie przy
użyciu plików cookies na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu
Administratora związanego z prawidłowym działaniem i funkcjonowaniem Strony oraz
prowadzeniem analizy ruchu na stronie.
2. Przetwarzamy Twoje dane w zakresie:
1) jeśli prześlesz nam wiadomość e-mail to będziemy przetwarzać dane, które będą w
niej zawarte. Przekazanie nam danych w e-mailu następuje dobrowolnie. W każdym
czasie możesz zwrócić się do nas z prośbą o usunięcie tych danych.
2) pozostałe dane, które Administrator przetwarza to adres IP i inne dane zapisywane w
plikach cookies, które służą Administratorowi do analizy korzystania przez Ciebie i
innych użytkowników Strony. Przetwarzanie danych w tym zakresie może zostać
wstrzymane po złożeniu przez Ciebie sprzeciwu.
§4. Odbiorcy danych oraz zamiar przekazywania danych do Państwa spoza EOG lub organizacji międzynarodowej.
1. Odbiorcą Państwa danych osobowych jest podmiot dostarczający oprogramowanie do
analizy ruchu na naszej stronie (Google Analytics);
2. Państwa dane osobowe Administrator może przekazywać organom państwowym lub
innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania
ciążących na nas obowiązków (Urząd Skarbowy, ZUS, GIODO, Policja, prokuratura,
Prezes UOKiK – jeżeli się o to zwrócą do Administratora);
§5. Termin przechowywania danych.
Nie jesteśmy w stanie ustalić przez jaki okres przetwarzać będziemy Twoje dane osobowe.
Jeśli przekazałeś nam swoje dane w formularzu lub wiadomości e-mail w celach kontaktowych
to Twoje dane będziemy przetwarzać do momentu złożenia przez Ciebie żądania usunięcia
tych danych lub sprzeciwu wobec przetwarzania, ale również w przypadku, w którym uznamy,
że zrealizowaliśmy prawnie uzasadniony interes Administratora.
§6. Prawa użytkowników.
1. W związku z przetwarzaniem Twoich danych przysługują Ci następujące prawa:
1) dostępu do treści swoich danych oraz
2) prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
3) prawo do przenoszenia danych,
4) prawo wniesienia sprzeciwu,
5) prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie i w dowolnej
formie, chyba że przetwarzanie Państwa danych odbywa się w celu wykonywania
umowy przez Administratora, w celu wywiązania się przez Administratora z
obowiązków prawnych względem instytucji państwowych lub w celu realizacji prawnie
uzasadnionych interesów Administratora.
2. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na
adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
3. Więcej informacji w przedmiocie ochrony danych osobowych mogą Państwo otrzymać na
stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: www.uodo.gov.pl
§ 7 Uzyskiwanie dostępu i aktualizacja danych osobowych, reklamacje.
Zgodnie z art. 15 RODO mają Państwo prawo uzyskania od Administratora danych osobowych
informacji czy Twoje dane osobowe są przetwarzane. Jeżeli Administrator przetwarza Twoje
dane osobowe, wówczas masz prawo do:
a) dostępu do danych osobowych;
b) uzyskania informacji o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych
osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym
okresie przechowywania Twoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o
prawach przysługujących Państwu na podstawie RODO oraz o prawie wniesienia skargi
do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z
przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
c) uzyskania kopii swoich danych osobowych.
Ponadto, możesz poprosić o skorygowanie danych osobowych (art. 16 RODO), usunięcie
danych osobowych (art. 17 RODO), wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych
(art. 21 RODO) oraz, o ile jest to technicznie wykonalne, poprosić o przekazanie
udostępnionych danych osobowych innej organizacji (art. 20 RODO).
W związku z prawem do bycia zapomnianym, Administrator dokona aktualizacji lub usunięcia
Twoich danych, chyba że ma prawny obowiązek ich zachowania do celów prowadzenia
działalności lub zachowania zgodności z prawem. W niektórych przypadkach masz prawo
żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO). Możesz również
skontaktować się z Administratorem w przypadku zastrzeżeń co do sposobu gromadzenia,
przechowywania lub korzystania z danych osobowych.
Administrator stara się niezwłocznie rozpatrywać wszelkie żądania dotyczące w/w operacji na
danych osobowych, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od chwili otrzymania żądania. Z
uwagi na skomplikowany charakter żądania Administrator ma prawo rozpatrzyć Twoje
żądanie w terminie przekraczającym 30 dni, o czym wcześniej poinformuje.
Administrator dąży do ostatecznego rozpatrywania skarg, ale jeśli będziesz nadal
niezadowoleni z uzyskanej odpowiedzi, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego
zajmującego się ochrona danych osobowych lokalnego organu ochrony danych. W Polsce
organem nadzorczym w rozumieniu RODO jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
który z dniem 25 maja 2018 r. zastąpił GIODO.
§8. Pliki cookies.
1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki
tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym, czyli Twoim komputerze,
laptopie lub smartfonie, w zależności jakiego urządzenia używasz do oglądania Strony.
Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas
przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Sam możesz
zadecydować o formie wykorzystania cookies – ustawienia te są dostępne w każdej
przeglądarce internetowej.
2. Pliki cookies służą przede wszystkim twojej wygodzie – dzięki ich użyciu, znacznie skraca
się czas ładowania strony podczas kolejnych odwiedzin.
3. Cechy plików cookies:
1) dostosowują zawartość stron internetowych serwisu do Użytkownika. Optymalizują
poruszanie Użytkownika na stronie, w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać
urządzenie, za pomocą, którego wyświetlana jest strona i tak ustawić jej parametry,
by nawigacja nie sprawiała problemów i zoptymalizowana pod względem
indywidualnych potrzeb Użytkownika.
2) pozwalają wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do Twoich indywidualnych
potrzeb;
3) tworzą statystyki, dzięki którym Administrator wie, które treści cieszą się
zainteresowaniem Użytkowników. Pozwala to na ciągłe ulepszanie strony i taką
konstrukcję treści, która będzie odpowiadała osobom odwiedzającym stronę.
4) pozwalają na wielokrotne wykorzystanie opcji logowania przez Użytkownika, co jest
dla Ciebie dużo wygodniejsze, gdyż podczas przemieszczania się po stronie i
wielokrotnych odwiedzin nie jesteś zmuszony do każdorazowego wpisywania loginu i
hasła.
4. W ramach Strony stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session
cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi,
które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania,
opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki
internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym
Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich
usunięcia przez Użytkownika.
5. Użytkownik może w każdym momencie usunąć pliki cookies.
6. Wprowadzone przez użytkownika ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć
na niektóre funkcjonalności Strony, znacznie utrudniając swobodne korzystanie ze
wszystkich jego opcji.
7. Pliki cookies są zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika i wykorzystywane
mogą być również przez współpracujących z operatorem Strony reklamodawców oraz
innych partnerów. Użytkownik jednakże w każdej chwili może je usunąć.
8. Więcej szczegółowych informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem
http://wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
9. Jeżeli masz wątpliwości, co do ustawień plików cookies, skontaktuj się z operatorem
swojej przeglądarki internetowej.
10. Jeżeli nie zgadzasz się na wykorzystywanie cookies przez Stronę, opuść ją lub aktywuj
odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce internetowej.