Regulamin platformy szkoleniowej technikumkamperowe.pl

Regulamin platformy szkoleniowej technikumkamperowe.pl określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje

§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą

§ 3 Wymogi techniczne

§ 4 Zakupy w Sklepie

§ 5 Płatności

§ 6 Realizacja zamówienia

§ 7 Prawo odstąpienia od umowy

§ 8 Reklamacje

§ 9 Dane osobowe

 

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy

w Polsce.

Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa

świadczona drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może

założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep – platforma szkoleniowa technikumkamperowe.pl

Sprzedawca – właściciel platformy szkoleniowej technikumkamperowe.pl

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Adres e-mail: artur@technikumkamperowe.pl

Adres pocztowy: woj. MAZOWIECKIE, Warszwska 258, 05-092 Łomianki.

 

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

Korzystanie ze Sklepu Internetowego wymaga spełnienia przez urządzenie końcowe i

system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, odpowiednich wymagań technicznych.

Minimalne wymagania techniczne urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i

poprawne korzystanie ze Sklepu Internetowego:

a. urządzenie z dostępem do sieci Internet;

b. standardowy system operacyjny;

c. najnowsza wersja przeglądarki internetowej;

d. aktywny adres e-mail.

 

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

1. Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt.

2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się

wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to

zastosowanie, koszty dostawy towaru.

3. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za

zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do

zrealizowania złożonego zamówienia.

4. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i

zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

5. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a

Sprzedawcą.

 

§ 5 PŁATNOŚCI

1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

2. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;

3. za pośrednictwem platformy płatniczej: PayPal

4. za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego 

(Ta opcja dotyczy tylko fizycznych produktów wysyłanych na adres pocztowy)

5. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej PayPal

podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPal

6. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy

zapłacić w terminie 5 Dni roboczych od złożenia zamówienia.

7. Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole do

wprowadzenia danych niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się

bezpośrednio po złożeniu zamówienia, opłacenie zamówienia jest możliwe

wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

 

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.

2. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca

przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

3. W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym

terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla

produktu o najdłuższym terminie realizacji.

4. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

5. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są metodą elektroniczną.

 

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient, będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od

niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi,

które zostały przewidziane przez przepisy prawa, 14 dni od dnia objęcia w posiadanie

kupionych rzeczy (w przypadku umowy sprzedaży) albo w terminie 14 dni od dnia

zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych).

2. Regulacje niniejszej Polityki Zwrotów dotyczą również Przedsiębiorcy – Konsumenta,

który oświadcza, że korzysta z uprawnienia do odstąpienia od umowy na podstawie

art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ponieważ jako osoba

fizyczna zawarł umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, a

sama umowa nie posiada dla niego charakteru zawodowego.

3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o

dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli

spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed

upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez

Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Chwilą rozpoczęcia

świadczenia jest doręczenie Kupującemu wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania

dostępu dotreści cyfrowych.

4. W przypadku zamówienia w trybie pre-order, Konsument oraz Przedsiębiorca –

Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Dostarczenia Treści Cyfrowych, jednak nie

później niż do chwili doręczenia treści cyfrowych.

5. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę –

Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument lub

Przedsiębiorca – Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie,

w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

6. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone na przykład

w następujących formach:

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

artur@technikumkamperowe.pl

7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy – Konsumentowi

w przypadku:

• przekroczenia terminu 14 dni na poinformowanie Sprzedawcę o woli

odstąpienia od umowy sprzedaży;

• gdy przedmiotem Umowy są treści cyfrowe, które zostały dostarczone

Klientowi (np. kurs on-line, webinar, e-book).

 

§ 8 REKLAMACJE

1. Sprzedawca ponosi wobec konsumenta odpowiedzialność za zgodność świadczenia

z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym

zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.

2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny

wskazany w § 2 Regulaminu.

3. Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej

warunkach, jest dostępna w Sklepie.

4. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany

w § 2 Regulaminu.

5. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej

otrzymania.

 

§ 9 DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas

korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące

przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach

oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w

dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości,

zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie

danych – „RODO”.

2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez

Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą

przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:

a. umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej

zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny

związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz prawnie uzasadniony

interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia,

dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do

zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.

4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do

momentu, w którym:

a. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;

b. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do

przetwarzania danych Kupującego;

c. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę,

związanych z umową zawartą przez Sklep;

d. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych

osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był

uzasadniony interes Sprzedawcy

5. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy

wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.

6. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem,

Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.