Regulamin platformy szkoleniowej technikumkamperowe.pl
Regulamin platformy szkoleniowej technikumkamperowe.pl określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Reklamacje
§ 9 Dane osobowe
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy
w Polsce.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa
świadczona drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może
założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – platforma szkoleniowa technikumkamperowe.pl
Sprzedawca – właściciel platformy szkoleniowej technikumkamperowe.pl
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres e-mail: artur@technikumkamperowe.pl
Adres pocztowy: woj. MAZOWIECKIE, Warszwska 258, 05-092 Łomianki.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Korzystanie ze Sklepu Internetowego wymaga spełnienia przez urządzenie końcowe i
system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, odpowiednich wymagań technicznych.
Minimalne wymagania techniczne urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i
poprawne korzystanie ze Sklepu Internetowego:
a. urządzenie z dostępem do sieci Internet;
b. standardowy system operacyjny;
c. najnowsza wersja przeglądarki internetowej;
d. aktywny adres e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
1. Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt.
2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się
wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to
zastosowanie, koszty dostawy towaru.
3. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za
zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do
zrealizowania złożonego zamówienia.
4. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i
zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
5. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a
Sprzedawcą.
§ 5 PŁATNOŚCI
1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
2. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
3. za pośrednictwem platformy płatniczej: PayPal
4. za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego
(Ta opcja dotyczy tylko fizycznych produktów wysyłanych na adres pocztowy)
5. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej PayPal
podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPal
6. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy
zapłacić w terminie 5 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
7. Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole do
wprowadzenia danych niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się
bezpośrednio po złożeniu zamówienia, opłacenie zamówienia jest możliwe
wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
2. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca
przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
3. W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym
terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla
produktu o najdłuższym terminie realizacji.
4. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są metodą elektroniczną.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient, będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od
niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi,
które zostały przewidziane przez przepisy prawa, 14 dni od dnia objęcia w posiadanie
kupionych rzeczy (w przypadku umowy sprzedaży) albo w terminie 14 dni od dnia
zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych).
2. Regulacje niniejszej Polityki Zwrotów dotyczą również Przedsiębiorcy – Konsumenta,
który oświadcza, że korzysta z uprawnienia do odstąpienia od umowy na podstawie
art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ponieważ jako osoba
fizyczna zawarł umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, a
sama umowa nie posiada dla niego charakteru zawodowego.
3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o
dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez
Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Chwilą rozpoczęcia
świadczenia jest doręczenie Kupującemu wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania
dostępu dotreści cyfrowych.
4. W przypadku zamówienia w trybie pre-order, Konsument oraz Przedsiębiorca –
Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Dostarczenia Treści Cyfrowych, jednak nie
później niż do chwili doręczenia treści cyfrowych.
5. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę –
Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument lub
Przedsiębiorca – Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie,
w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
6. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone na przykład
w następujących formach:
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
artur@technikumkamperowe.pl
7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy – Konsumentowi
w przypadku:
• przekroczenia terminu 14 dni na poinformowanie Sprzedawcę o woli
odstąpienia od umowy sprzedaży;
• gdy przedmiotem Umowy są treści cyfrowe, które zostały dostarczone
Klientowi (np. kurs on-line, webinar, e-book).
§ 8 REKLAMACJE
1. Sprzedawca ponosi wobec konsumenta odpowiedzialność za zgodność świadczenia
z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym
zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny
wskazany w § 2 Regulaminu.
3. Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej
warunkach, jest dostępna w Sklepie.
4. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany
w § 2 Regulaminu.
5. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej
otrzymania.
§ 9 DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas
korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące
przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach
oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w
dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości,
zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie
danych – „RODO”.
2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez
Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą
przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
a. umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej
zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny
związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz prawnie uzasadniony
interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia,
dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do
zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do
momentu, w którym:
a. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
b. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do
przetwarzania danych Kupującego;
c. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę,
związanych z umową zawartą przez Sklep;
d. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych
osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był
uzasadniony interes Sprzedawcy
5. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy
wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
6. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem,
Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.